الخميس، 5 مارس 2009

رجال واكثر

لا بجد بجد كتير اللي بنشوفة دة سواء في الشارع او فى المجمع او او اية دة موضة ملابس غريبة الشكل وطريقة رهيبة سواء للبنات او الشباب لكن بجد بجد كتير اللي الشباب بيعملوة في البنطلون دة يعنى قصدك اية بالظبط ببنطلونك دة عايز اية بتبين اية حاجة حلوة بالعكس انا بشوفها حاجة بتجعلنى أشعر بالغثيان كنت بفكر ان انا بس اللي بحس دة لكن لقيت ناس كتير كدة سواء كبار زى اهلي وكدة او الجديد صحابي البنات والشباب اللى لسة محترمين والهواية الغريبة دى مش مستهوياهم اية اللى هما بيعملوة دة يااللة منظر بشع حرام بجد
كلة بقى كوم وانت كوم اكيد انت عارف نفسك واقف بمنظرك وبنطلوك ووقفتك ولا عارفين انت ولد ولا انا بجد والله زعلانة عليك انت وكل اللى زيك بس انا عايزة اطلب طلب(ارفع بنطلونك لو سمحت)

هناك 8 تعليقات:

غير معرف يقول...

اه يا نوجا
عندك حق والله ده انا معدتى بتقلب
كل واحد لابسلى بوكسر وفرحانلى بيه ذنبنا ايه احنا نتفرج عليه ارفع بنطلونك ياخويا لو سمحت
ارحمنا من المنظر اللى تحت
لووووووووومى

غير معرف يقول...

ah walhe ya 3yal 3ndko 72 3yal manzarha mo2ref boksarthom ma3fena walhe hwa shaklo mosh moksar ana mosh oltlko enhom shwayet 3yal melz2en lesa mastwosh erf3 pantlonk ya menayel enta w hwa w er7mna men el manzar el mo2ref shemooooooooooz

غير معرف يقول...

يعنى لما حد يشوف مثلا البوكسر اللى هو لابسه هيعجب بيه من خلاله عموما هقول المختصر المفيد (الحياء من الايمان)

NOGA ALEX يقول...

اة يا جماعة عايزين حل بجد حتى يكون شعارنا ارفع بنطلونك لو سمحت ارحمنا من المنظر اللي تحت

غير معرف يقول...

طب نفرض ان البنطلون سقط اكتر هيكون المنظر ايه تخيلوا هيبقى مسخره ياريت ترفعه شويه اكرملك

Unknown يقول...

عادى عادى يا نجوى بس مش عارفة موقفه لو حد خضه قام البنطلون وقع
يععععععععععععععععععععععععععععع والله منظر مقرف فعلا

blue-wave يقول...

والله معاكى حق
فعلا منظر مقرف جدا
بس تفتكرى تقدرى تقوليله الطلب اللى فى الأخر دا؟؟؟

غير معرف يقول...

و يا ريت يا نوجة بوكسرة مركة كل البكسرات زبالة و من الى فارشين فى الشارع