الأربعاء، 22 أكتوبر 2008

غريبة


غريبة اوى انا لان حصلى حاجات كتير فى الفترة اللى فاتت دى لكنى ماليش نفس خالص ادخل اكتبها على المدونة مش عارفة لية مش بس كدة انا ماليش نفس لاى حاجة غير ان الجهاز من كام يوم كدة وهو مقفلها فى وشي يمكن انا زهقانة شوية يمكن اكون داخلة على مرحلة اكتئاب بس الاكيد انى الحمد لله مرحلة الاكتئاب مبتكملش معايا كتير يمكن انا بطبيعتى مش كئيبة ومش نكدية وكمان مش بحب ادى المواضيع حتى لو كانت مهمة حجم كبير عشان مزعلش عليها اوي الاهم من كل دة انى راضية بكل حاجة يعني دايما شايفة ان الخيرة فيما اختارة اللة وطبعا كدة احسن يعنى بعد ما كنت مستبعدة انى ادخل اثار مصرى اللى انا بعشقها عشان التقدير لازم يكون جيد افاجئ انهم غيرو الموضوع دة والتحويل بقى مقبول ومادة كمان بس انا اللي اللى ملحقتش على قد ما زعلت طبعا رجعت قولت الحمد لله اكيد ربنا عايزنى شعبة عامة يعنى حاجات كتير مضيقانى وتعبانة منها كمان فى الكلية مطلوب منى بحث المفروض انه هيتقدم اول نوفمبر وانا لسة مكتبتش فية كلمة ولا جمعت معلومات ولا اى حاجة حتى الدخول على المدونة بقى حاجة تقيلة عليا زهقانة بشكل كمان فى حد معين هو عارف نفسة واحشنى بشكل هموت واشوفه بجد عايزه اقولة انى حتى لو كنت بقولك قبل كدة انك واحشنى بس بجد لاول مرة احس انك واحشنى اوى كدة اللى هيجننى انى مش قادرة اعرف انا وحشاة بنفس الشكل ولا اية ؟ من كتر مهو واحشنى عايزة اكلمة كل دقيقة بس للاسف مينفعش لان اللى يعرفنى كويس يعرف انى مش سهل يبان عليا انى بحب حد اوى كدة او مش من السهل انى ابين لحد انه مهم فى حياتى اوى كدة عامة حتى كلامى على المدونة ماليش مزاج اكملة وهحاول انام من غير ما افكر يمكن انام






هناك 4 تعليقات:

محمود محمد حسن يقول...

نجوى ازيك ،

اولاً طبعا انا مقصر اوي اني ما جتش هنا قبل كده رغم زياراتك المتعدد لمدونتي وكلامك الحلو ،

ثانياً الكلام اللي انتي بتقوليها هنا ده بيفكرني بشعور فظيع اوي ، شعور لما حتة من جسمك تنمل ، شعور غريب اوي ،

تقريبا انتي اللي كاتباه هنا بيعبر عن تنميلة الروح ، لما تفضل الروح مركونة على جنب ، وما بتغيرش من وضعها بتنمل برده زي الرجل ،

ساعات كتير اوي بحس بتنميلة الروح دي ،

مش عارف إذا كان الكلام ده هوا اللي هنا بالظبط ولا لأ ، بس متهيألي اني واصل لي الكلام ده

NOGA ALEX يقول...

محمود بجد انا مبسوطة جدا ان مدون كبير زيك مكنتش افتكر انك تسيبلى تعليق على المدونة بتاعتى اللى هى ولا حاجة جنبك يا باشا بس بجد ميرسي ميرسي ميرسي على اهتمامك وربنا يخليك

NOGA ALEX يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
محمود محمد حسن يقول...

نجوى

مدون كبير ؟؟!!!!

لا مدون كبير ولا حاجة ، انا واحد على باب الله

ايه الكلام الكبير اوي اوي ده ؟؟!!!